صفحه اصلی
اخبار دانشگاه
ارتباط با دانشگاه
EN
/
AR
/
FA
ورود به سیستم
یکشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان قزوین
خانه
درباره دانشگاه
ساختار سازمانی
مدیریت امور پردیس ها
حوزه ریاست
دفتر مدیریت
روابط عمومی
معاونت هماهنگی امور پردیس ها
اداره منابع انسانی
اداره طرح، برنامه و بودجه
نظارت ارزیابی عملکرد و تضمین کیفیت
حراست
پردیس شهید رجایی
پردیس شهیده بنت الهدی صدر
نظارت ارزیابی عملکرد تضمین کیفیت
اعضای هیات رئیسه
اعضای هیات علمی
همکاران اداری
اطلاعیه های آزمون مهارت آموزان
پویش سفیران حسینی
نگارخانه
ارتباط با ما
نشریات دانشجویی
خانه
افزودن اطلاعات خود
در حال بارگزاری فرم ، لطفا چند لحظه صبر کنید ......
ذخیره سازی
×
در حال ارسال اطلاعات ، لطفا منتظر بمانید ...
بسمه تعالی
به امید افزایش باور دانشجویان ارجمند به حائز اهمیت بودن و تاثیرگذاری مشارکت متعهدانه شما در خصوص عوامل مؤثر در بهبود کیفیت، بالاخص در حوزه گروه های آموزشی دانشگاه
دانشجوی محترم با سلام، همانطور که می دانید مدیر گروه آموزشی مسئولیت انتخاب استادان ، بررسی کیفیت کار آنها و برنامه ریزی و ارائه درس ها را به عهده دارد. پرسشنامه حاضر در راستای اجرای طرح ارزیابی درونی گروه آموزشی و به منظور بررسی وضعیت موجود گروه و برنامه ریزی در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت آن تهیه و تنظیم شده است. در همین راستا استفاده از نظرات دانشجویان در خصوص عوامل مؤثر در بهبود کیفیت گروه نیز حائز اهمیت می باشد. لذا خواهشمند است پرسشنامه مربوطه را تکمیل فرمایید. پیشاپیش از همکاری متعهدانه شما سپاسگزاری می شود. کمیته ارزیابی درونی گروه های آموزشی
آقای دکتر حسن یوسفی مدیر گروه علوم تربیتی پردیس شهید رجایی ----- دکتر ابراهیم صفی خانی مدیر گروه علوم تربیتی پردیس شهیده بنت الهدی صدر قزوین هستند --البته برای رشته ادبیات نیز آقای دکتر حسین حسن رضایی در پردیس شهید رجایی مدیر بخش زبان و ادبیات فارسی هستند که در این ارزیابی تحت پوشش گروه علوم تربیتی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با مسئول نظارت ارزیابی عملکرداستان تماس بگیرید 02833330679
نام پردیس
انتخاب کنید
پردیس بنت الهدی صدر
پردیس شهید رجایی
گروه آموزشی
انتخاب کنید
علوم تربیتی
رشته تحصیلی
آموزش ابتدایی
آموزش کودکان استثنایی
آموزش ادبیات و زبان فارسی
آموزش راهنمایی و مشاوره
امور تربیتی
تربیت بدنی
آموزش الهیات
سایر
سال ورود
انتخاب کنید
ورودی96
ورودی97
ورودی98
ورودی99
ورودی 1400
رشته فعلی، انتخاب چندم شما در برگه انتخاب رشته بوده است؟
رتبه کنکور
1.تا چه اندازه از اهداف و رسالت های گروه مطلع هستید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
2.تا چه اندازه اهداف گروه با نیازهای فردی و انتظارات دانشجویان در این رشته تناسب دارد؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
3.تا چه اندازه اهداف گروه با نیازهای نظام تعلیم و تربیت در این رشته تناسب دارد؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
4.تا چه اندازه فرآیند نظرسنجی از دانشجویان درباره عملکرد مدیر گروه وجود دارد؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
5.تا چه اندازه فرایند بررسی و انعکاس انتقادات دانشجویان نسبت به مدیر گروه وجود دارد؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
6.به چه میزان از عملکرد مدیر گروه فعلی رضایت دارید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
7.تا چه اندازه از تعاملات انسانی مدیر گروه فعلی رضایت دارید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
8.تا چه حد از ماهیت رشته تحصیلی خود اطلاع دارید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
9.تا چه حد از ویژگی ها، ابعاد، پیچیدگی ها و انتظارات حرفه معلمی مطلع هستید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
10.تا چه حد از بازار کار رشته تحصیلی خود خارج از حیطه معلمی مطلع هستید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
11تا چه حد به رشته تحصیلی خود علاقه مندید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
12.تا چه حد به حرفه معلمی علاقه دارید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
13.تا چه حد روش های تدریس استادان گروه با محتوای درسی تناسب دارد؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
14.تا چه حد روش های تدریس استادان گروه، انگیزه یادگیری را در دانشجو تقویت می کند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
15.تا چه اندازه استادان گروه در ارائه مطالب به اهداف عملکردی (رفتاری) توجه دارند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
16.تا چه اندازه استادان گروه در ارائه مطالب، اطلاعات قبلی دانشجویان را مدنظر قرار می دهند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
17.تا چه اندازه محتوی دروس با نوع درس (نظری، عملی، آزمایشگاهی) و موضوع آن تناسب دارد؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
18.تا چه اندازه فعالیتهای دانشجویان در ارائه درس در نظر گرفته می شود؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
19.تا چه اندازه استادان در ارائه درس از مواد و ابزار آموزشی مناسب استفاده می کنند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
20.تا چه اندازه قبل از تدریس، نحوه ارزیابی از آموخته ها بوسیله استادان مشخص شده است؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
21.تا چه اندازه در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات و وسایل آموزشی توسط استادان رضایت دارید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
22.تا چه اندازه از منابع درسی مورد استفاده گروه رضایت دارید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
23.استادان تا چه اندازه در ابتدای کلاس درس، ارزشیابی تشخیصی به عمل می آورند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
24.استادان تا چه اندازه آزمون تکوینی یا مستمر از پیشرفت تحصیلی دانشجویان به عمل می آورند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
25.آیا از دانشجویان ارزشیابی پایانی به عمل می آید؟ (اگر پاسخ شما مثبت است؛ به چه میزان از کیفیت برگزاری ارزشیابی پایانی رضایت دارید؟)
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
خیر
26.آیا به غیر از آزمون های کتبی، آزمون های عملکردی همچون پوشه کار نیز برای ارزشیابی میزان آموخته های دانشجویان اجرا می شود؟ (اگر پاسخ شما مثبت است؛ به چه میزان آزمون های عملکردی اجرا می شود؟)
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
خیر
27.تا چه اندازه، رشته های تحصیلی گروه متناسب با تحولات علمی روز طراحی شده اند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
28.تا چه اندازه رشته های تحصیلی گروه متناسب با نیازهای جامعه طراحی شده اند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
29.تا چه اندازه رشته های تحصیلی گروه متناسب با نیازهای آموزش و پرورش طراحی شده اند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
30.تا چه اندازه اهداف رشته های تحصیلی در گروه به صورت دقیق و مدون تدوین شده اند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
31.تا چه اندازه برنامه درسی فعلی به افزایش دانش و اطلاعات شما کمک می کند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
32.تا چه اندازه برنامه درسی فعلی به شما کمک می کند تا تحلیل مناسبی از وضعیت رشته تحصیلی خود در جامعه داشته باشید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
33.تا چه اندازه برنامه درسی با توجه به نیازهای جامعه و تحولات آن طراحی شده است؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
34.تا چه اندازه برنامه درسی با توجه به نیازهای آموزش و پرورش طراحی شده است؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
35.به چه میزان تنوع دروس رشته های تحصیلی باعث می شود تا آگاهی خود از رشته تحصیلی و نیازهای جامعه را افزایش دهید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
36.به چه میزان تنوع دروس رشته های تحصیلی باعث ایجاد علاقه در شما نسبت به آن رشته ها می شود؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
37.به چه میزان در رشته تحصیلی شما آنچه که به صورت نظری آموخته می شود، در قالب واحدهای عملی به مرحله اجرا در می آید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
38.به چه میزان بین واحدهای نظری و عملی ارائه شده در گروه تناسب وجود دارد؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
39.در این رشته تحصیلی واحدهای عملی و کارگاهی از چه میزان اهمیتی برخوردار هستند؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
40.تا چه اندازه زمان لازم در برنامه درسی به منظور شرکت در فعالیتهای فوق برنامه پیش بینی شده است؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
41.تا چه اندازه سمینارها و کنفرانس های علمی توسط گروه برگزار می شود؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
42.تا چه اندازه از کارشناسان خبره و صاحبنظران مرتبط جهت سخنرانی دعوت بعمل می آید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
43.تا چه اندازه فضاهای آموزشی گروه متناسب با نیاز دوره ها و رشته های تحصیلی گروه تقسیم شده است؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
44.تا چه اندازه امکانات و تجهیزات اداری متناسب با نیازهای گروه، فراهم شده است؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
45.تا چه اندازه از فضای آموزشی و اداری گروه استفاده بهینه به عمل می آید؟
زیاد (3)
متوسط (2)
کم (1)
محتواي تصوير را تايپ کنيد:
ارسال
© تمام حقوق این سایت متعلق به دانشگاه فرهنگیان است.
آدرس: قزوین- خیابان شهید نواب صفوی- پایین تر از میدان شهید حسن پور- دانشگاه فرهنگیان
تلفن: ۳۳۳۳۰۶۷۹-۰۲۸
کدپستی: ۳۴۱۹۷-۱۱۳۳۷
پست الکترونیک : Qazvin@cfu.ac.ir
نمابر : ۳۳۳۶۹۸۹۱
بیشتر