آغاز ارزشیابی استادان از منظر دانشجو
ارزشابی منصفانه، عادلانه و فرصت ساز می تواند زمینه بهره گیری ار اندیشه،دانش و مهارت اساتید خبره را فراهم نموده و عناصر فرصت سوز را شناسایی و ارتقاء کیفیت آموزش در دانشگاه را تضمین نماید. لذا تقاضا می شود با قضاوت مسئولانه، هوشمندانه و مبتنی بر اصل انصاف نسبت به انجام ارزشیابی اساتید محترم در موعد مقرر (پایان نیمسال تحصیلی) قبل از شروع امتحانات و از طریق سامانه گلستان اقدام گردد.
ارزشیابی استاد یکی ازجنبه های مهم در فرایند فعایت های آموزشی است، به همین جهت بـرای تعیین شایستگی علمی اساتید ملاک هایی را تعیین می کنند و عملکـردآنهـا را از طریـق فراینـدی مـدون مـورد ارزشیابی قرار می دهند. بنابراین بهره گیری از یک الگوی جامع ارزشیابی و تنظیم برنامه های ارزشیابی به منظور ارتقای کیفیت آموزش، بهبـود روش هـای تـدریس، افـزایش سـطح علمـی و همچنین تصمیم گیری منطقی در رابطه با آن، می تواند بسیار مفید واقع گردد.
در واقع تعیین میزان موفقیت اساتید در رسیدن به هدف های آموزشی مستلزم اطلاعات لازم دربارة فعالیت های آموزشی، انتخاب معیارهای مناسب برای مقایسة اطلاعات به دست آمده، سنجش معیارها و قضاوت در خصوص میزان دستیابی به هدف های ازپیش تعیین شده می باشد. در حال حاضر این مهم توسط دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه و با مشارکت پردیس ها هدایت و اجرا می گردد.
ارزشابی منصفانه، عادلانه و فرصت ساز می تواند زمینه بهره گیری ار اندیشه،دانش و مهارت اساتید خبره را فراهم نموده و عناصر فرصت سوز را شناسایی و ارتقاء کیفیت آموزش در دانشگاه را تضمین نماید. لذا تقاضا می شود با قضاوت مسئولانه، هوشمندانه و مبتنی بر اصل انصاف نسبت به انجام ارزشیابی اساتید محترم در موعد مقرر (پایان نیمسال تحصیلی) قبل از شروع امتحانات و از طریق سامانه گلستان اقدام گردد.